?

Log in

No account? Create an account
June 2010   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
SC Trio

Yeah, so about those "teachable moments"...

Posted on 2009.08.13 at 18:36

Comments:


It's a Good Day
Fresh shit. recumbentgoat at 2009-08-14 00:02 (UTC) (Link)
fucking wow. that's the most martyred bullshit i've read in a long time. commit suicide? smh really?

and what is with all the tl;dr crap that people spew? who cares what other people try or don't try? it shouldn't stop them from trying to better their own damn selves. smh

also---enough with the 'good faith'. cuz that's just short hand for pulling it out of their ass.
...and a nappy-headed ho will lead them all.
Fresh shit. thewayoftheid at 2009-08-14 00:59 (UTC) (Link)
This may call for one of your Jesus gifs.
It's a Good Day
Fresh shit. recumbentgoat at 2009-08-14 01:23 (UTC) (Link)

lol

Previous Entry  Next Entry